16. januar 2013

Perfect & Kitten Mohair....

Joda, jeg dykker fortsatt ned i "restgarnet", men, kan det kalles det, når det plutselig ligger 7 nøster med Kitten Mohair foran meg? ;)
Dette skal nyttes opp, så nå har jeg sømfart alt av oppskrifter i dette garnet, og da viser det seg at jeg har nok til denne jumperen. Skal hekle disse blomstene også, men jeg skal ha sikkerhetsnål bakpå dem så de kan taes av.


Vi er fortsatt inne i en kuldeperiode, og siden gradestokken viser -14,4 så ble samboer`n glad for nye lugger igjen, Perfectgarn (fortsatt restgarn - syns æ e riktig så flink t å nytt opp ;))

Ha en fortsatt fin dag der ute.....

3 kommentarer:

  1. Nei kva er restar? Heldig er du som hadde nok garn til ein genser. Flotte labbar du har strikka. Likte godt å strikke med perfect, mjukt og godt labbegarn. Føler dobbel glede når restar kan nyttast til noko fornuftig :)))

    SvarSlett
  2. Det blir ein kjempefin og lekker genser!! Go for it, girl. Du, eit lite tips?? Sy små knappar bak på rosene- så kan du smette dei kor som heldst - på luer, andre jakker eller dandere i nytt mønster. Sikkerhetsnåler, har en lei tendens til å sette seg fast i maskene. Kjekt at du har fått deg hjemmeside, Rigmor!

    SvarSlett
  3. Det heter garnlager ;)
    Det var en skjønn genser du hadde valgt deg ut.
    Og du er dyktig som får brukt restegarn -kjekke labber du har strikket. Pyntingen med lus i fargeskiftet var stilig!

    SvarSlett