27. februar 2013

En rolig dag....

Hmm, ikke så mye nytt fra denne kanten.
Men det strikkes jo litt i rolige stunder.
Vært litt ymse siste dager - men, begynner og ser enden av det cerise-farvede pleddet.
Da tror jeg nok det blir en stund til det lages pledd igjen ~ men gøy er det jo :)
Liten bytur her om dagen, og joda, kom hjem med litt garn, men det som var litt morsomt var at jeg fann muffinsformer med Marius-mønster ~ må bare vise dere :)
Har jo nesten ikke "råd" til å bruke dem... ;)
Nå skal jeg til med noen kluter her igjen - har funnet noen gamle dyremønstre jeg skal prøve.
Ellers er det grått og regntungt her i trøndelag i dag ~ og slik skal det vel bli noen dager også.
Nesten bare såpe utenfor her, føles litt som Bambi på isen....

Ha en fortsatt fin dag der ute ~ og takk for at du titter innom :)

 
Kom på noe, jeg la inn annonse på www.Finn.no i dag, nå har jeg endelig bestemt meg, selger fine engelske broderimagasiner/DMC-garn & div. Bare ta en titt, spør om du lurer på noe, ref.nr er 40082003
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar