12. april 2013

Med våren kommer farvene :)

Rundstrikkede kluter, tykke gode & varme.
Her har jeg brukt bomullsgarnet Mandarin Naturell, kort pinne nr 3, og la opp 98 masker.
Enkelt mønster kan være greit noen ganger ;) så nå har jeg brukt opp litt restgarn.
Ble også en vaskeklut denne gang, sverger til hjemmelagede, kjempegode :)


10 runder med farve 1, 2 runder hvor farve 1 og 2 strikkes annenhver (som lus), 10 runder med farve 2. Dette gjentas til ønsket lengde. Hos meg ble det tilsammen 58 runder på pinnen. Syns de ble passe store da.

Ellers har jeg rekt opp den hullstrikkede toppen jeg begynte på hele 2 ganger......kan tro jeg ble oppgitt.
Nå har jeg funnet et Lace-mønster, så nå har jeg begynt på et sommerlig skjerf.....
Har også planer om ei veske i samme farve - så nå har lysten og fantasien kommet tilbake - godt..

Veske ja, holdt på å glemme
Det enkle er kanskje det beste noen ganger - her er brukt beige Bomull Sport som bunnfarve, og strikket inn litt sjattert perlegarn og en enkel heklet leppekant øverst.
Skal skifte blonden med annen snor - må bare komme meg til byen først, dvs Sommer - en yndlingsbutikk i Trondheim ;)


1 kommentar: