8. juli 2013

En helt ny dag, og ny uke...

Vært ei fin helg i Trøndelag, første helgen i Juli.
Hatt besøk, og vi har fått sittet litt ute ~ litt gjester på campingen har det også vært....
Ellers så ser det ut som at spåmennene får rett; det tegner til å bli en rolig campingsesong.
Ser jo nesten ikke utenlandske campingvogner etter veiene.
Vært litt om det i mediaen i det siste også ~ men heller ikke så rart turister flykter; det er jo dyrt å feriere i landet vårt.... Vel nok om det...

Ble ferdig med skjerf/sjal, som jeg tror blir herlig til strikkajakka.
Både heklet & strikket en bred  pyntekant rundt, men, jeg ble overhodet ikke fornøyd, så jeg rakk opp, og det ble en liten enkel kant rundt.


 3 nøster Estelle fra Permin.
70% Ull / 20% Anogora / 10% Silke
Så mykt ~ anbefales varmt...

Og siden det ble igjen ett nøste ~ så blir det kanskje no pulsvanter etter hvert....

Ellers har jeg nylig begynt med et bølgeteppe ~ dette blir gave :)


Blir flere farver....

Ellers er det 14,6 grader, men en liten ekkel vind.
Den er litt kald, tror ikke jeg blir sittende i t-shirt akkurat ;)

************************************
Ha en riktig så fin dag der ute & hjert`li takk for trivelige ord ~ varmer..


2 kommentarer:

  1. Halloen, du! Så fint sjal du har laga! Og i gong med flott teppe! Lurt å ha ein lun krok når det ikkje er meir grader ute. Skal liksom være sommar?! Ha fine tid, allikavell!

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Sjalet ble nydelig og det var en nydelig farge på det ;) Teppet du har begynt på ser lekkert ut. Heldig den som får det ;). Får håpe du hadde det flott i Trøndelag men det regner jeg med ;). Kaldt, huff. Her er det solskinn og veldig vind. Kan ikke ha de utvendige persiennene nede så her inne er det altfor varmt, men det er jo bare å sette seg ut i blåsten, he he. Ønsker deg fortsatt en trivelig sommer Rigmor, klem.

    SvarSlett