14. juli 2013

Variasjon...

Fant ut at i dag skulle jeg ta meg litt tid ved symaskina - noe som er alt for lenge siden.
Er jo litt trivelig å sitte der også - litt variasjon og....
Kjøpte uglestoff for par uker siden i Trondheim, så i dag ble det disse to laget.
Litt usikker på om jeg skal ha dem med oppi hytta, eller om de havner her på stua.
Enda en del stoff igjen ~ så jeg funderer på hva jeg skal lage, lyst å finn på no` originalt egentlig, vel, får se... ;)

 Var maks heldig mht båndene på runde puten,
for dette mørkebrune med hvite prikker,
er en ganske så liten rull på ca 2 m,
funnet i ei salgskurv for lenge sia ;)



**********************************
Fant et stort stoffstykke som ble kjøpt på no`
restsalg ~ også det for "lenge sia",
så jeg sydde en lang løper på meter, + en liten brikke til ev brødkurv.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar