27. august 2013

Hmm...

Først må jeg få takke for så trivelige ord som lå og ventet på meg, forrige blogg, det varmet :)
Jeg holder no på her, med jumperen i Mandarin.
Baaare 30 runder til med hullstrikk, før ermhull, men da skal jeg gjør om mønsteret litt.

 
Ja-ja, det var jeg som lovte meg selv at det skulle bli småstrikk
etter siste pleddet.
 
********************************************************************
 
Drev og lette etter noe her om dagen,
men i stedet dukket denne duken opp.
Trivelig å finne igjen ~ fikk lyst å vise dere,
er nok noen år siden denne ble brodert.
 
 
Har fortsatt mønsteret,
så er det en interessert sjel der ute,
så skal du få det :)
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Ellers har dagen gått ganske så rolig.
Gjorde noe jeg har skjøvet foran meg en stund,
nemlig pussing av sølvsmykker.
De ble jo som nye :) trivelig å bruke igjen  ~
har jo så lett for å bær samme smykke,
dag etter dag....vanedyr kalles det vel... :)
 
 
 
 
Alltid vært svak for sølv....
( jeg ber vel ikke om innbrudd ved å vise noen smykker vel? ;))
 
Vel, klokken er 20.23.
Litt skyer nå, ellers en nydelig augustdag
med sol fra skyfri himmel.
 
Nå skal jeg legg opp kùn 74 masker  ~
må variere litt....
 
Ha  en fortsatt fin kveld der ute, 
 ha ei fin & kreativ uke :) 
 
 

4 kommentarer:

  1. Nydeleg farge på jumperen din ! Koseleg duk du har funne fram.
    Godt at det er fleir enn meg som er svak for
    sølvsmykker ! Flott samling med smykker du har
    "shina" opp ! Du kan ta fram godfølelsen når du har gjort ein slik jobb !
    Her og er litt skyer, men flott tempratur.

    Ha ein flott kveld vidare !

    SvarSlett
  2. Kose meg med bloggen din, dne er til å bli i godt humør av! Og eg må sei du er flittig med pinnane. Du som strikke ein del i bomnull, blir du ikkje sår på fingertuppen? Eg strikke så stramt at eg alltid strikke hol på fingeren når eg bruke bomullsgarn!

    SvarSlett
  3. Så flittig, du Rigmor! Flotte smykker du har som ligg og skine så blanke og fine. Satsar på at uærlege sjeler ikkje har tid til å lesa dine koselege bloggar.

    Genseren din vert nydeleg,lekker farge. så koseleg du har pynta med duken som dukka fram, ikkje rart det var kjekt at den kunne takast i bruk.

    SvarSlett
  4. Så koselig at den fine duken kom fram i lyset igjen!
    Sølv er lekkert ;) Fine smykker du har!
    Og når genseren med den fine fargen og det nydelige mønsteret er ferdig, og sølvsmykkene er på plass rundt halsen. Ja, da kan du trygt spørre speilet som henger på veggen der -hvem er vel vakrest i landet her :-D

    SvarSlett