21. august 2013

Noas ark?

Nå har jeg endelig prøvd dette mønsteret.
Har hatt dette broderimønsteret på minne over en lengre tid nå ~
Jeg hadde ikke de farvene som jeg egentlig kunne tenkt meg, men, hadde igjen litt av Karismaen etter hjertepleddet tidlig i år.
Så, her ble det Karisma og Mor Aase Superwash.


Kaninene nederst vises ikke så godt på bildet,
men, her er både bamse, kenguru, krokodille,
hund,hjort,gås og noe til :)


Ser slangen og skillpadden litt bedre her


Baksiden gjorde jeg enkel, annenhver tråd rosa/grå
*******************
Både Karisma & Mor Aase er 100% ull,
superwash, så den ble utrolig myk og god.
Disse to garntypene er utrolig like i tvinn,
tykkelse og str.fasthet
*******************
Årets første julegave ferdig...





3 kommentarer:

  1. Ei uvanleg flott pute du har strikka! Du er så kreativ som vel å strikka eit broderimønster. Synes å sjå at det er litt ulik glans i dei ulike frgane, noko som framhever mønsteret. Veit ikkje om det er berre på bilete, men lurer på om det er med å framheva dyra ekstra godt. Heldige den som får denne til jul.

    SvarSlett
  2. Så artig pute. Kjempefine mønstrar - og baksida. Eg likar - begge tomlar opp !!!

    SvarSlett
  3. En skikkelig stilig pute. Flotte dyremotiv og knallfin bakside :)

    SvarSlett