8. oktober 2013

Skal, skal ikke....ok...

Ikke så mye nytt akkurat nå, har litt forskjellig på pinnene som ikke er ferdig.
Dagen i går ble brukt på hobbyrommet, det vil si jeg flyttet om og vasket der inne.
Ble mere plass nå - men jeg trenger flere oppbevaringsbokser, ellers ble det ok.
Holder på med strømper, trekk til vindunk - fortsatt litt garn igjen forstås ;) pluss en topp - som tar litt tid.....
Unnet meg Familiens Julemagasin i går, + Ukebladet med den nye flotte Norske-genseren.




Forrige helg fant jeg et blad i hyllene 
på andre siden av grensen.
Hang på et lite hefte

Var litt fine plagg her, lyst å vise dere


Syns denne jakken var litt søt :)
(men har ikke direkte planer om den :))



*******************************************************

Fikk lyst til å vise noe - noe jeg selv også har hatt mistanke om siste halvår.
Etter å ha funnet denne artikkelen, er det kanskje et håp om at flere allmennleger også har fått lest dette, i stedet for å konkludere med at mange har irritabel tykktarm.
Det er vondt ( & pyton) når dette står på, og du blir både trøtt og sliten kroppslig.
Skal ikke utbrodere mer om dette, men ja, jeg skal lete opp alternativer til hv.mel,
Har en god stund nå, vært inne på denne tanken,  ang dette fine melet.
Er i bedre form når jeg ikke inntar produkter med dette i.
Hm, verd å lese....


Vel, ble litt hjertesukk i dag, men-men......
Stille dag her i Sona, makter ikke stort i dag.
Må vel en tur innom fb-en snart - se om jeg finner
litt inspirasjon, og kanskje noen å skrive/skravle med ;)

#########

Takk for at du titter innom ~ ha en flott dag videre



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar