22. november 2013

Knits

Jeg bare må ~ få skryt litt av dette magasinet ~ igjen.
Dere strikkeglade; er du inne på en stor Narvesen, så er det stor sjanse for at de har Knits fra Interweave. Mitt første - og andre - blad kjøpte jeg i Trondheim.
Men nå har jeg gått til det skritt å abonnere på det - er så fint et blad syns jeg.

Dette kom i postkassen min for par uker siden - så nå er det kanskje kommet i hyllene her også - ta en titt; her er mye fint :)







Er også luer, pulsvarmere, og flere flotte
flettemønstre

Og slik er fronten på bladet


******************************************************'

Ellers har denne fredagen gått med til helgevask - som vanlig ;)
Også, så har jeg bestilt meg ei symaskin; åh, som jeg gleder meg!
Ei Husqvarna, med dekorsømmer, quiltsømmer, og annet nyttig...
Gleder meg som en unge til den kommer, hmmm...

God helg til alle som titter innom

***************





2 kommentarer:

  1. Det var flotte bilder frå det bladet, ja! Fall pladaskfor ryggen på den første jakka. har tidlegare abbonert på eit vevmagasin frå same plassen, også det med mykje fint!

    Gratulerer med ny maskin, blir spennande å sjå kva du no tryllar fram av sydde ting!

    SvarSlett
  2. Monge fine mønstrar her ja!! Supert at du har bevilga deg ny maskin. Trur du vil nytta og nyta den framover! Glede meg til å sjå bloggane om arbeidet!

    SvarSlett