16. januar 2014

Sjå på månen......

Den er så fin, den sangen.....
"Sjå på månen ~ den va ein gång ein gud ~ no e dein bare sainn ~ som slit med tidas tainn"...
Flott tekst :)

Sitt og hører på Anders Jektvik, så varme fine tekster ~ til å drømme seg bort i......
Er du glad i god norsk musikk ~ så anbefaler jeg hans siste cd


 

Ellers er jeg alene i kveld, orker ikke slå på tv, det var litt godt....
Venter til 21nyhetene begynner.

***~~~***

Skal ordne meg et krus med te,
så får vinden, bare ule så mye den vil...


Nettopp begynt på en vest.
Rundt bærestykke, korte ermer,
og hvitt mønster øverst ~ 

:::::::::::::::::

Ha en fin kveld der ute






3 kommentarer:

  1. Nydelig månebilde da. Koselig med en stillekveld uten tv.
    Klem

    SvarSlett
  2. Eg og fekk ein fin opplevelse med månen i går-- i dag ikkje synleg gjennom skyene. Kjekt å kosa seg med strikketøy og slikt. Og absolutt enig med deg,-- tvfrikveld-- er heilt topp!

    SvarSlett
  3. Så nydelig månebilde :-) Jeg så månen over Trondheim i går ettermiddag, og den var så stor og gul - dessverre hadde jeg bare mobil, og da blir ikke bildene så bra :-P

    God helg - klem Siv

    SvarSlett