10. februar 2014

God morgen verden!

Var inne på tanken og hilse verden klokken 6 i dag, men ~ fant ut jeg måtte våkne litt selv først ;)

Hadde jo satt kl på ring 0600, men den ringte ikke ~ så min sønn sørget for den biten, pling-pling sa det på døra. Spratt opp, ned trapp, på med fillene - og låste opp. Så er den dagen i gang.

Vel, jeg har ikke no` håndarbeid ferdig - men, har litt på pinnene, skjerf - vår`lig sådan, strømper - som jeg nesten angrer garnet på, og noe som skal til den konkurransen inne på Strikkesida.
Er forresten ferdig med ei pute til den - har å renskrive mønsteret før innsending, men litt greit å vær ferdig med begge tinga og send inn samtidig.

Dale utlyste jo også en konkurranse - gjennom Hjemmet i Januar, så jeg tegnet to puter og sendte inn der også. Den som intet våger.......
Gøy å prøve da ~ dette er jo noe jeg alltid har hatt i tankene men aldri blitt noe av,  ja-ja....



"Syndet" har jeg også, jeg skulle jo ikke handle noe mer garn, før Bergensturen.
Men, når det bortimot annenhver dag ramler inn reklame fra Ice Yarn, da kan
vel noen og enhver falle for fristelsen. Det var salg :) så det så!!
Herlig bomullsgarn.....


Falt også for fristelsen for disse 2, ei flott bok og et trivelig blad.
Sistnevnte, bladet Kreative Kvinner, der er det litt forskjellig - et fint blad ;)

**********************************
Vel, da er det bare å vente på at torsdagen skal komme.
Da blir det Bergen ~ en trivelig by med ditto damer ;)

I mellomtiden blir det og fortsett på oldemorslappene og div småting.

""""""""""""""""""""""
Riktig god mandag & ei flott uke!


4 kommentarer:

  1. Ja, skal liksom få meir gjort når dagen startar tidleg, men her sit eg med pcen på kne. Det er fint garn og spennande lesestoff du har fått i hus. Synes du er tøff som hiv deg på slike konkurranser, kryssar fingrane for deg. No skal eg å øve meg litt på å strikke på strikkemaskin. Teller ned til torsdag eg og!

    SvarSlett
  2. Eg klare aldri finna noko fint garn inne hos Ice eg, syns det er så masse akryl. Men ser jo at du har vore flink, skikkeleg lekkert!
    Gler meg til torsdag eg også!

    SvarSlett
  3. Spennande med garn!! Er man bitt, ja så er man bitt- av "strikkeoggarngleden". Blir kjekt å sjå deg igjen!

    SvarSlett
  4. Her var mye fint garn og flotte bøker.
    Lykke til med konkurransen.

    SvarSlett