14. april 2014

Et restepledd...

Da ble jeg ferdig med pleddet, dvs rutene jeg heklet for ei stund siden....
Tok litt tid dette, funderte ei stund på farven rundt.
Det ble Baby Merino - litt sjattert denne gråfarven.



~ Brukte Fabel & Sisu ~ 


80 * 120 cm


Denne gråfarven syns jeg ble finere og finere egentlig, 
nesten som en sølvfarve...
*********
Vel, kjempegodt å få brukt opp litt garn.
~~~~~~~~~~~~~
Nå får dere ha ei riktig god påske alle sammen -
selv skal jeg opp til min "velsignede" plass :)
Så alt for lenge siden.....


Så skal påskeharen frem :)


Kos dere så godt dere kan! :)





2 kommentarer:

  1. Du er nå ikkje sein om det,- herlighet så fint eit pledd! Eg og likte den gråfargen!! Sølv er tingen her og ;) - eller skal me gå for kvitt gull ?? hi hi!!! God Påske til deg! Kose deg til fjells!

    SvarSlett
  2. Så nydelig pledd!! :)
    Det så skikkelig godt ut :)
    Håper du koser deg i påsken, den påskeharen var jo sååå herlig! :)
    Good påskeklem fra meg <3

    SvarSlett