12. august 2014

Pyntehåndkle

Snart midt i august - og håndarbeidstimene har krympet litt siste tiden.
Vært mye annet siste dager,  så blitt bare litt søm her.


Gjorde ferdig pyntehåndkleet her om dagen.


Nederst er det bred kroklisse og ei småblomstret blonde.
Mm, litt i tenkeboksen om jeg skal applikere noe i mellom,
litt usikker, men inntil videre er jeg litt fornøyd også :)


********************************************************************
Bakklandsdager i Trondheim helgen som var

Krydde med folk, smått og stort :)
Masse boder, håndarbeid, treartikler, m.m.


Den gamle bydelen har sin sjarm,
med bl.a sykkelheisen Trampe :)


*********************************************************
Starten på denne uken ble også veldig fin,
for i går var jeg så heldig å få treffe Monika Try,
ei veldig trivelig dame fra snelletiden på N123 :) 
Timene fløy, hvor mesteparten av tiden endte
Selvsagt var vi innom Jens Hoff og Sommer også :)
Ingen av oss kom tomhendt hjem - men det skal jeg blogge om litt senere.
Tusen takk for en flott dag Monica!
Er så trivelig med denne kontakten - håper vi ses senere igjen :)
*********************************************************

Men, nå må jeg til og forberede meg til helgen, skal jo ned til Kirsti og Reidun`s treff,
og da må jeg ha noe enkelt å strikke på.


Skulle startet med ermene til denne også...
*********************************************************
Men, nå får dere ha en riktig fin dag og god uke der ute,
og plutselig er jeg tilbake igjen :)
Hjertelig takk for alle trivelige ord - varmer! :)










3 kommentarer:

  1. Koselig å lese og sjå bilder frå din by! Pyntehåndkle og strikketøy - berre lekkert!! Kose deg på strikketreff og helse kusinene!

    SvarSlett
  2. Så fint pyntehandduk du har laga, nesten synd å aplikere på det lekre stoffet!
    Trøya i haustfargar ser spennande ut, vert nok eit fint plagg som eg gleder meg til å sjå ferdig!
    Og så kjekt det er med både helgetreff og snelletreff. Ønskjer deg ei fin veke og helg!

    SvarSlett
  3. Du strikker, du syr, du hekler... Synes du er så allsidig og flink!
    Herlige farger i trøyen!
    Regner med du storkoste deg på treff ;)

    SvarSlett