12. september 2014

Med garn i sekken...

Mmm, har hatt noen dager på fjellet, dvs hytta. Dro opp tirsdagen - og kom ned i dag, fredag.
Litt raggsokkgarn ble også med i sekken - nydelig vær hadde jeg også, og med de herlige farver som årstiden viser, så har jeg bare gått turer, og strikket litt.
Skikkelig latmannsdager ble det - herlig!


1 par herre og 1 par dame - strikket i
Sportsragg


Se blåbærlyngen!! 

Hm, her fins verken strøm eller jacuzzi ~ 
men, jeg koser meg :)


Ja det må dere vite;
forrige helg da jeg var innom bokhandel,
kom jeg over denne boken.
Nedsatt fra 399,- til 179,-
Det kaller jeg varp - bare måtte! :)

Så løp og kjøp....

Nå får dere ha ei riktig god helg alle sammen -
her er sol fra blå himmel, håper du også er like heldig :)
Sist men ikke minst; tusen takk for trivelig ord -vit at det varmer :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar