8. mai 2016

Ei Nancy til

Denne gangen var det Nancy til venninnen min. Hun valgte garn og farver selv, som jeg synes ble kjemepfint i lag. Byttet ut det hvite med lys dus gulfarve

Her er det brukt Drops sin Alpaca.
Og for den som ønsker vite så er følgende farver brukt;
brunbeige nr 0618 - gul nr 2110 - orange nr 2915 og rødmelert nr 3650


Øverste bildet er tatt ute 

Bildet under er tatt inne 


Tror det er første gang jeg ser Nancy med gullfarvede knapper faktisk ;) Og mottageren ble visst fornøyd.
Da er det bare å fortsette med Rygja`n - og andre påbegynte prosjekt.. Har også malt noen bokser så nå skal jeg lime på pyntebånd og noe.


Takk for trivelige ord på min forrige blogg, og ha en fortsatt fin kveld :)

4 kommentarer:

  1. Kjempefin Nancy! Jeg er straks ferdig med min, og den er gul. Spennende!
    Godt venninnen din ble fornøyd.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Den ble flott. Fin farvecombo.
    Klemz

    SvarSlett
  3. Nydelig nancy i fine farger. Det er kjekt å sette sitt særpreg ved å velge litt utradisjonelle fargar.

    Spent på boksane dine, du kreative dame så full av gode ideer.

    SvarSlett
  4. Nydelig jakke i utradisjonelle farger! Heldig mottager!

    SvarSlett