15. november 2013

Helg.....

Da er helgarengjøring og andre småting gjort.
Nå har jeg festet tråder på den siste vesken - eller, gavepose, som jeg ønsker bruke den til.
Har bestemt meg nå, de veskene jeg har laget skal jeg bruke i forbindelse med gaver.
De er jo fine til å legge småting i.


Ser du pusen? :)


Dette kattemønsteret tror jeg er litt populært,
har sett dette både på jumpere & puter.
Gikk med nesten 1 nøste Bomull Sport.
Og på nesen sydde jeg på ei perle...

****************************

Må også ta med uglen jeg ble ferdig med
her om dagen. Dette er en broderipakke
jeg handlet gjennom denne nettbutikken.
Der er så mye fristelser :)


Fortsatt tre ugler å brodere - fine gaver å gi bort.

****************************
Så var det denne Alpakka-tingen da....
Jeg hadde strikket nesten 20 cm - så måtte den rekkes opp.
Nå har jeg kommet 16-17 cm på vei igjen....


Så, denne helgen blir jeg nok å holde på med denne,
pluss en along hvor jeg kun har strikket vrangborden på.....

****************************
Ønsker dere ei riktig god helg der ute


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar