13. mars 2013

Vipe-garn

Dette er et veldig godt bomullsgarn, passe tynt, kjempefint til sommerlige plagg.
Kjøpte dette for stund siden, og nå var det godt å sitte med lettere ting i fanget.
Dette skal bli en topp/jumper, fant et hullmønster jeg hadde lyst til å prøve, så skal jeg hekle en kant nederst til slutt.
Gøy å finne på litt selv ~ finner så masse inspirasjon rundt omkring på nettet, blogger, og masse flinke damer :) triv`li...

Hmmm, nå lot jeg meg friste av et varsel om tilbud, så nå har jeg vært her inne og bestilt et par hefter/bøker med no` fine strikkemønstre. Ble jo bare 200,- spenn..... ;)
Ta en titt der inne da vel..... :)



Ha en fin & kreativ kveld der ute...
Her veksles det mellom Sisugarn & Vipe, og utenfor vinduet snør det tett ~ med andre ord; typisk Mars måned.

1 kommentar:

  1. Det er herlig å sjå alle ideene og dei fine arbeidene dine. Eg har ikkje fått deg inn på blogglista mi- og dermed vart du gløymt litt. Ha fin vår framover!!

    SvarSlett