3. oktober 2013

Småting....

Når kroppen er litt "sånn der", da er det greit å holde varmen - noe som betyr innesysler.
Begynt såvidt med julegaver, så siste dager har det blitt 2 grytekluter og 1 vaskeklut, liten tilleggsgave.




Sports Bomullsgarn
Rundstrikket så de er tykke og gode



Dette er heklet i Muskat,
er en nydelig gråblå farve.


Pyntepute + liten brikke,
delikat til ei seng & nattbord eks


Baksiden av puten fikk blomstrete stoff.
Nederst til høyre strøk jeg på et lite "minne",
 hvem det er fra :)

Disse lappene bestilte jeg fra
130 lapper for litt over hundrelappen.
Verd en titt :)

#########################################################

Ha en flott dag videre,
takk for at du titter innom.









3 kommentarer:

  1. Takk for tips - nå er strykelapper bestilt av meg og!! Lett påvirka - heh he...... Men, du finfine arbeider du viser igjen! Koser meg å få sjå innom bloggen din! Stadig på utkikk i bloggremsa om nye dukker opp.

    SvarSlett
  2. Et koselig sett du har hekla! Godt vi har evnen til å finna noko å kosa og kanskje trøysta oss med når kroppen ikkje er heilt i lodd. God betring fortsatt.

    SvarSlett
  3. Likte veldig godt heklesettet ditt, synes det er så fin farge.
    Eg har lenge hatt planar om å bestilla merkelapper, takk for link, trong eit lite puff ;)
    Håper du er i fin form igjen!

    SvarSlett