23. november 2014

2 g.kluter

Som dagene går.....
Siste uken fløy - og nå står sannelig ei ny uke for døren.
Forrige uke skulle jeg strikke 2 av hver, dvs 2 uglekluter og 2 coffee-kluter.
Men jeg har fortsatt laget bare en av hver....
Den grå-og hvite skal jeg lage enda en av, men den beige-orange tror jeg skal lages i andre farver og garn.

Grå-hvite er Mandarin Naturell - perfekt garn, og god størrelse på kluten


Beige-orange er Mandarin Petit - tynnere garn, mindre kluter, jeg for min del syns nesten det var ekkelt å strikk mønster med dette, tror jeg strikket litt for løst.
Men - jeg fikk no` nyttet opp 2 nøster på dette forsøket :)

Mønstrene er laget av Jorunn Høyden.
Coffee-kluten står forresten i Strikkesidas Favoritter.
**************


2 kommentarer:

  1. Stilige! Uglemønsteret kom lite fram, men jeg regner med det vises bedre på neste forsøk.

    god søndagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Fine grytekluter med flotte motiv. Fargekomboer er spennende ;)

    SvarSlett