23. april 2013

Siste tirsdag i April...

Passet hester, hunder og katt noen dager, og da eieren kom tilbake fra turen, så hadde hun med 2 flotte garnnøster til meg :) spennende garn fra Riga, ene nøste er på hele 550 meter, funderer enno på hva jeg skal lage....


Samme dag kom det pakke fra knnitting room, som jeg meldte meg inn i for stund siden. 3 nøster med mykt garn, fra Sorta Får. Med små glitrende paljetter. Kan bli noe som ligger over skuldrene...hmmm


Er det rart man drømmer om mønster? Hender jeg våkner om natten av at jeg har drømt, sett, de nydeligste mønstre og farver ~ så tenker jeg; opp og tegn av, jeg må!! Dermed sovner jeg som en dupp igjen....søren....
Har fått tips om å ha blyant & blokk ved senga, fler som har det hører jeg :) så, jeg får legge det på nattbordet i kveld.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar