22. mai 2013

Denne "rullen"......

Ja, det var denne "rullen".....
Hver gang jeg skal ha en liten pinne, så er det ut med denne laaange remsen.
Det er no en ting, men jeg har ikke nummerert lommene en gang (sløvhet?;)) så da er det å finne rett pinne...



Så til saken. I disse dager er det blitt så populært med små permer/bøker med plastlommer beregnet for strikkepinner, så jeg har fundert litt. Siden jeg no er litt lei dette "systemet" mitt, så må det jo gå an å lage noe selv - uten å må betale 300,- for en slik liten perm/bok, som kanskje går full en gang...? ;)

Vel, jeg tråkket bokhandlere og alt i Trondheim, på jakt etter liten perm, dvs A5-størrelse og plastlommer, men nei, finnes ikke faktisk!
Så kom jeg på det; cd-cover! Det må jo gå an :)
Rett opp til Clas Ohlsson, kjøpte pakke med 50 cover til 50-lappen & en liten pakke med merkeklapper for å skrive på. Sum; 80 kr.


 
Vel, dette ble praktisk syns jeg - helt ok :)
 
Har funnet meg en litt større boks med lokk - men den skal dekoreres først.....
 
Ha en fin dag der ute....kjekt å dele tips :)


2 kommentarer:

  1. Kjempelurt Rigmor!
    Ja, hvorfor betale i dyre dommer når en kan finne en billigere løsning,- og minst like praktisk! Og med en flott dekorert boks blir det jo en skikkelig dekorativ sak. Lykke til med det! Gleder meg til å se det ferdige resultatet.
    Ha en flott dag videre!
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  2. Takk for tips. Dette må prøves.

    SvarSlett