10. mai 2013

Skulle jo fortelle....

At det går an. Skulle jo fortelle om de trivelige snellene, dvs damene, som besøkte meg her om dagen
Egentlig ganske utrolig.
Mennesker man har sett kun èn gang ~  men du verden for en kontakt man kan få, så trivelig :)
Vi begynte å skrive med hverandre for bare noen få år siden, kan takke håndarbeidsintr for at jeg har fått så gode venner, via pc.....
Beviser nok en gang at det er ikke bare negativt å blogge, skrive med andre mennesker, enten det handler om felles skjebne eller felles interesser.

Vel, det var damene jeg skulle fortelle om :)
I fjor var jo Gerd og Astrid på besøk her - to herlige damer som bodde i hytte nr 4, det var da Knitting In Hell ble arrangert - et veldig trivelig treff, med Kirsten Vik og flere....
Var også ei helg i Bergen samme sommer, hvor jeg traff både Sølvi, Linda og Åshild.
Derfor ble gleden ekstra stor da de kom på besøk første helgen i mai.
Trivelige stunder..... :)
 
Linda & Åshild.
Heldige med været var vi jo også ~  ikke verst ;)
 
 
Sølvi & Greta, ivrig i praten....
 
 
Siste dager....
Vaskeklut & gryteklut.
Sies at gult er hot i år ;)

3 kommentarer:

  1. Ja, dette var trivelige dager!
    Storkoste meg :)
    Fine kluter -gult er kult ;)

    SvarSlett
  2. Heisann!! Som dagene flyr! Det var knallkjekt å få besøke deg. Følte meg tøff, omringa av "Charlies engler" - hm.. oversatt til O's schæfere ;) +Bounty og Sila (eller blanda eg navnet igjen?) Helse alle dine deromkring, som den unge dama som blei sjåfør for fnisebrigaden. Klutene dine ble sommerlege og fine!!

    SvarSlett
  3. Har hørt rykter om at dette var ein knallkjekke opplevelse frå "sikre" kilder:) Og det er ganske utruleg kossen strikking og håndarbeidsinteresse kan knytta ein samen på tvers av alder og fylkesgrenser!

    SvarSlett