25. juli 2013

Varmen har kommet...

Og gærne meg, jeg strikker ;)

Vel, gårsdagen ble litt tung, da jeg ble utslått av allergi. Følte jeg måtte ta et tak med kantklipperen, da ugraset holdt på ta overhånd. Dermed ble jeg både tett og unormalt trett.

Men, energien kom tilbake på kvelden, da fikk jeg gjort siste på pleddet.

Ull & Alpakka


160 * 75

***********************************************************

Så har jeg oppdaget noe ~ det er et aldri så lite salg igjen,
Muskat, Cotton Viscose & Paris.

Kjøpte noe Muskat  ~


Mor kjøpte stort nøste med fine farver, spurte så pent
etterpå; kan du strikk et pledd til meg? ;)
Hm, orangefarven på bildet, er egentlig mørk varm gul....

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Da skal jeg ut og nyte den etterlengtede sola,
mens jeg funderer på neste prosjekt.
Litt greit med bomull i varmen, men så
har jeg jo nylig fått de 2 flotte bøkene også....
Vel, får titte litt....

€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

Ha en riktig fin dag ~ takk for at du titter innom,
og takk for trivelige ord fra dere, varmer... :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar