4. juni 2014

Bomullspledd

Da har jeg vel brukt opp det Muskat-garnet jeg har....
Var så heldig å få flere nøster med grå/blå Muskat for ei god stund siden, og ettersom jeg fant noen hvite nøster - så måtte det bli noe av dette....
Har tidligere heklet ei pute og liten duk i dette grå-blåe, så jeg har fundert ei stund på hva jeg skulle lage av resten.
Og her er resultatet, ganske nøyaktig 77 * 120 cm



Gikk med 11 nøster Muskat.


**********************************************************
For ei lita stund siden, bestilte jeg ei håndarbeidsmappe,
gjennom Margaretha


Plastsiden for strikkepinner er dobbel,
og ellers fine rom. Ringperm, kan sett inn flere plastlommer
ved behov - fint spør du meg, med andre ord, fornøyd :)

Kjøpte noen bomullsnøster her om dagen - er jo along til helgen -
klutealong hos Bitta - aldri vært med på slikt, blir trivelig :)

***********************************************************
HA EI FIN-FIN UKE DU SOM TITTER INNOM! :)




4 kommentarer:

  1. Lekkert teppe du har hekla!
    Har meldt meg på alongen eg og, alltid kjekt med nye mønstre ;)

    SvarSlett
  2. Koseleg med slike tepper - og i bomull- ikkje berre ull! Sommarleg og fint,Rigmor! Den mappa såg veldig grei ut! God Pinsehelg til deg!

    SvarSlett
  3. Å så nydelig teppe! :)
    Alongen gleder jeg meg til også, kurven med bomullsgarn står klar :)
    Håper du får en herlig Pinse :)
    Go'klem

    SvarSlett
  4. Den mappen så kjekk ut. Fant den ikke på sidene hos Margaretha jeg.

    SvarSlett