2. desember 2014

En juleløper

Nå fikk jeg endelig litt ro over meg, ro til å sitte litt ved symaskinen.
Broderte jenta og snømannen forrige uke, 2 stykk - så ble de liggende noen dager.


Kjøpte noen koselige julestoffer for ei stund sia - men, noe som er typisk meg, jeg trenger tid på å bestemme meg når jeg skal sette sammen farver og stoff.

Og omsider falt valget på dette. Som du kanskje ser, så henger julekulene riktig vei - dvs ned, uansett hvilken ende du ser duken fra ;)


Den ble ganske nøyaktig 100 cm lang og 38 cm bred.


Broderiet fant jeg i dette heftet, fra Annie`s Needlework,
her er masse fine motiv.


Dette var koselig håndarbeid - ga mersmak ;)

3 kommentarer:

  1. Ein lekker løpar du har sydd, så fint med dei små broderia. Kjekt med dei fine mønstera som berre er å stryke på.

    Er så glad for at eg klarar å leggja igjen kommentar, ser alltid bloggane dine men har hatt problem å senda avgarde dei rosande orda du fortener.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Åshild, takk for dine varme ord :) syns farvene på bildene ser litt skarpe ut her, fordi det julekulestoffet - der er farvene litt dypere i virkeligheten, et virkelig koselig stoff. Ja, føler at det er en liten "dille" i luften nå ;) lysten på å brodere er på vei til å komme igjen - og det er jo bra :) kos deg i førjulstiden, klem

      Slett
  2. Flott løper i herlige farger og med koselige broderi-motiv :)

    SvarSlett