10. mai 2020

Novita igjen

Er visst litt i strømpemodus for tiden - eller, ser jeg ut i dag, så er det jo både hagl og snø om en annen, så joda, vi trenger vel strømper året rundt ;o)

Novita denne gang også.
Denne gang et nøste på 100 g (200meter)
Var redd det ble knapt med garn, så jeg strikket en hvit kontrast.
Satt igjen med en liten slump etterpå, men det ville ikke vært nok til begge hælene


Har litt div Novitanøster liggende, har som mål å nytte opp litt av dem
Godt garn å strikke med

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Mai - en herlig måned. Det er jo da alt våkner til liv ~ deilig å se den herlige friske grønnfarven igjen.
Jeg sådde noen frø for noen uker siden, og sannelig kommer de.

Det vil si, av 4 frø (i frøposen!), så blir det bare en plante - kunne jo gjerne blitt èn til da, hmm..


Dette er en lilla snackspaprika - så du kan tro jeg er spent :o)

De andre her priklet jeg ut for ei uke siden.
Greia er at det ikke skal bli for varmt, da blir de bare lang og spinklete 


De her er vanlig røde. Har lyktes før, håper gjør det nå også
(tenker gi bort 2 planter, men de skal få bli litt større først)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Da ser det ut som det er tid for nyheter her, og en kaffekopp.

Se her - et veldig fint magasin. 
Kjøpt på Narvesen.


Igjen, takk for at du kikker innom - trivelig ;)

1 kommentar:

  1. Som du sier så er 100g akkurat for lite til et par damesokker, og hos meg blir det til at jeg striper hele vrangborden. Har vurdert kontrastfarge på hælene også. Så gjelder det å notere maskeantall etc for senere prosjekter på 100g. Det ser ut som plantene kommer fint. Lykke til videre!

    God mandag fra Ingunn

    SvarSlett