5. mai 2014

Pannebånd

Det går mot sommer ~ men ;) siden det er en iskald vind her i dag, så kom jeg til å tenke på et pannebånd jeg laget for ei stund sia.
Fikk lyst til å dele med dere ~ så er det også en grei måte å nytte opp litt restgarn på :)



Legg opp 140 masker ( jeg brukte type Alpakka)
Strikk 1 rett - 1 vrang, 6 - 8 ell 10 omganger

*****************************************************

Så borden ~ enkel å tegne av :)
Start nederst til høyre.
(Mønsterrapport går opp i 20)


Så har jeg strikket 3 runder med bunnfarve,
før jeg gjentok vrangborden.
Fell av ~ fest tråder.

Lykke til.


3 kommentarer:

  1. Det var et flott mønster!
    Så grei du er som deler oppskriften :)

    SvarSlett
  2. Deilig ed eit slikt pannebånd når det bles kaldt rundt øyrene! Takk for du deler mønsteret.

    SvarSlett
  3. Så nydelig mønster :) Tusen takk for at du deler :)
    Håper du får en herlig kveld :)

    SvarSlett