13. april 2020

Garn, ja takk :)


Fredag 6, den datoen ble notert allerede i oktober, det var da vi dro.
4 garngale damer satte kursen for Riga - dette gledet vi oss til.

Etter å ha innlosjert oss på hotell Wellington - sentralt og kjekt - så måtte vi ut på let

Første butikk var Wooly, og der ble vi møtt med champagne og de søteste sjokoladebiter :)
Åpning av ny butikk, her var god atmosfære og trivelige mennesker
Her fikk du kjøpt så mye garn som du trengte, her var det litt kø....


Musikk er trivsel....

Fant butikk med Dropsgarn, og en ved navn Filati, og en i butikksenter, og selvsagt Hobbywool :) 


Latviske votter, og mye fint garn.

Alle butikkene verd et besøk, og ja, en butikk ved navn Tines, fører Kauni i alle verdens farver - for noen godtbutikker altså. Godt man hadde plass i kofferten :)



God mat og drikke hadde vi selvsagt tid til - enda en gang levende musikk ;)


 

Mars måned, 11 grader og oppholds hadde vi ~ det var ei god og fin helg, herlig!


Hysj! Joda, jeg har en plan ;o)

*********************************************************
To brikker til ei dame


Ingridjakken - nr 2 (da den forrige ble ødelagt; les krymp)


Her brukte jeg nesten 6 hele nøster Flora (bunnfarven) og 1 i Drops Alpaca i hvitt, rødt, orange.
Krymper lageret i år, og nå blir det bedre plass i kassene - ikke verst.
Men, no skal jeg fortsette med enda en ufo, nå som jeg er kommet i siget.

Nyt kvelden - 2 påskedag
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~











4 kommentarer:

  1. Alltid spennende med nye garnbutikker. Har vært i Riga selv, og fikk med meg votteutstillingen i forbindelse med utgivelse av votteboken "Latviesa Cimdi". Imponerende utstilling!
    Fine brikker og flott kofte du har laget!

    SvarSlett
  2. For et herlig innlegg! Men godt for garnlageret mitt at jeg ikke var der. Nydelig kofte du har strikka! Og fine små brikker!

    Riktig god helg fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ingunn, kjekt å se deg igjen ;)

      Slett