13. april 2020

God tid....

Jammen fikk vi god tid - ikke sant?
Det var mens jeg holdt på med en ufo, at tanken om blogg kom drivende igjen, og, mens jeg chattet med ei trivelig Linda, så bestemt jeg meg ;) jeg fikk så lyst å skrive, dele igjen.

*****************************************
Starter med det jeg gjorde ferdig i dag, ei prosjektveske
Stoffet, kjøpte jeg på ei nettside, tror det var www.stofstedet.dk
Syns det var litt koselig med disse årstidene, og teksten for hver måned


Fòret og sydde ei lomme i plast inni - ser småtteriet, slipper fomle, lete ;)


...og sånn ble den...
 
Det ble løpegang & snor, og en stor trykk-knapp inni
ca 35x40 cm

Ellers har det jo også blitt litt strikking, noe som er veldig enkelt å ta etter, især under tvilsomme tv-programmer ;)
Har blitt veldig glad i vottemønstre fra Solveig Larsson - her er noen.


Her er ei - av flere bøker, denne damen har gitt ut. Denne er lita og nett, lett å putte i veska, og fine vottemønstre. Kjøpte den HER 
***********************************************************
Her er ei kjekk lita notatbok jeg kjøpte på nyåret. Her noterer jeg når jeg starter på prosjekt, ferdig,og hvor mye garn, fargenr, notater underveis. Flittig i bruk

Men dere, tror jeg må begynne med middag her, sopin - som vi sei i trøndelag, men, kommer sterkt tilbake - var jo i Riga ganske nylig, joda, rett i karantene ved hjemkomst, men hva gjorde det, har jo så kjekk en hobby ;o) sant?
(skriver om den turen litt senere i kveld)

Så, hjertelig takk for at akkurat DU kikker innom, bare spør om du lurer på noe.
Ha en riktig fin ettermiddag 

*******************************************************





7 kommentarer:

  1. Så koselig stoff til fin prosjektveske! Veldig fine votter du har strikka. Koselig å lese blogginnlegget ditt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for så koselige ord :)

      Slett
  2. Du er ei flittiglise!!! Så mykje fint du lager!

    SvarSlett
  3. Så fin prosjektpose! Og mange fine vottepar! Tro om jeg må sette den boken på ønskelisten? ;)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for trivelige ord :) kos å se at du er her også ;)

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett