8. september 2020

Mmm, kan jeg friste?

Hei igjen ~ der ute... 😊

Joda, kanskje ingen "bombe" at jeg er glad i Leafsjalet - som Marion L Rindsem har designet, og sannelig er det blitt noen av dem.
Men, da jeg fant denne nydelige sjatterte blåfarven på Kvitlammet - som jeg omtalte i forrige blogg - da så jeg for meg leafsjal til meg selv, for akkurat denne farven har jeg lett etter, lenge.
At det er sjal nr 12 ell 13, pyttsann, noen har vært gaver og noen har vært bestilt, så er det en fornøyelse å strikke dem - nemlig! ;) 

    

Det ble nøyaktig 166 cm langt 


Favoritt 💚


Garnet; Håndfarget, 100% myk ull, Paula.
1 hespe, ca 100g: ca 600 meter.

Så var det disse søte små fristelsene da - nemlig Selbuvotter til babies 😍


Kjempekos å strikke 🌸


Fant oppskriften inne hos Fru Kvist - gratis
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Masse planer som plopper opp for tiden - tydelig at høsten betyr masse nyheter på strikkefronten.
Utrolig lyst til å strikke meg vest - noe som er poppis akkurat nå, men jeg har jo 2 fra før av...hm, får se. Gammel Sandvik og ei Wiolakofte - og pledd har jeg tenkt på, gaver.....og tiden flyr 🌙

Vel, kveld hos meg no, så jeg sier bare god natt, og sov godt ;o) takk igjen for at akkurat du titter innom

☆☆☆☆☆






1 kommentar:

  1. Det sjalet er bare så fint. Har nettopp prøvd meg på eit slikt. Ikkje fullt så langt og brett som ditt! Skjønne votter!

    SvarSlett