19. januar 2013

På salg....

Bare litt... :)
Ja nå måtte jeg jo innom en tur da ~ Jens Hoff i byen har hatt salg denne uken, og i går sto jeg ved døra kl  0902 :) "nei hei", sa hun, og smilte som vanlig. De er så trivelig damene på den butikken. Jeg nevnte det til henne, "nå er det rolig her, nå kan jeg titte litt rundt i fred og ro". "Ja, nyt det" sa hun og smilte, "for det har rett og slett vært svart av folk her hele uka, men, kjempegøy". Så vi sto no og prata litt på kor det har tatt av med strikking rundt om i landet - gøy når de har tid til å prate :) og jaggu meg, når kl nærmet seg 0945 da smøg jeg meg ut - da begynte det og ry inn folk! Jeg ble 15 nøster rikere, dvs mesteparten Baby Ull, skal lag et pledd i oldemorsruter, denne gang til hytta.
Spent på hvor mange ruter jeg får til av et nøste, 160 m på nøstet ~ vel vi får se.....
Kommet litt i gang i allefall....

Har bestilt garn fra www.Strikkenett.no også
De har salg på Karisma hele januar, 15 kr nøstet - har kikket på et nydelig pledd flere uker, jeg må bare lage det. Jada, vet, jeg er uforbederlig.... :)
Venter på litt mer snø no - for nå begynner jeg og savner hytta no særdeles....
Bare is og gå på innover dit no.....så begynner dagene og blir lysere & lengre ~ herlig!
Ha en fin kveld der ute....




5 kommentarer:

  1. Så fine fargar i samen på rutene då! Likte at du hadde vore litt vågal og brukt nåke utradisjonelt! Og eg har visst og handla meg Karisma gitt - skjønne ikkje kossen det skjer...

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så koselig å få overaskende "snellebesøk" i bloggen min da!
    Fin blogg du har... og flotte farger på de rutene.
    Har satt meg opp som følger av bloggen din jeg. :)

    SvarSlett
  3. Nydelige fargar på rutene dine, alltid spennande å få følgja med prosjekta dine på bloggane.

    Gode lokale garnbutikkar er gull verdt. Kjekt å kunne sjå, kjenne og diskutere litt med dei bak diskene og gjerne andre kundar og. Kan ein få til eit besøk saman med andre strikkeglade vert slike besøk enda kjekkare :) - så det må vi prøve få til i mai?

    Kos deg med karismagarnet ditt og, vi får vel sjå kva det blir til etter kvart?

    SvarSlett
  4. Stilig fargevalg!!
    Det er bare helt herlig å kunne gå rundt i garnbutikker å nyte synet :) Og selvfølgelig kjenne og klemme litt... ;)

    SvarSlett
  5. Blir helt dårlig når jeg ser alt det fine du lager.
    Klarer nesten ingen ting lengre. Kan hekle noen minutter så er fingrene så vonde at jeg ikke kan holde heklekroken lengre. Får se på det du lager isteden. Mira ligger her på føttene mine. Er blitt så rolig og snill, i alle fall når hun får det som hun vil. Ha en fin helg. Klem.

    SvarSlett